woop wooooop

Herrejävlar vilket svängande humör man har.
Orkar inte med hurmörväxlingar mer. FY FAN!
Känns lite som PMS på heltid..
Måste verkligen styra upp mitt liv på ngt sätt.
Måste hitta tillbaka..
Men tror de löser sig om jag bara slutar oroa mig o tänka så mkt på de dåliga och lägga mer tid o energi på de som e bra och som kan bli ännu mer bra.

Va mkt mer stabil när jag kom ut en stund varje dag.
Jävla skavsår, jag förbannar dig från dagen du föddes och för alltid. Blää o tvi på dig!
Men har den inte läkt till pengarna kommer så ska jag fan köpa skavsårsplåster..
Och skita i hyr DYRA de är.

De braiga idag är att jag fått i min andra tunnel..
Fick min töjjis idag o den gled ju i utan problem.. Vilket gjorde mig lite lack..
Men den fick sitta där nårra timmar o när jag låg i badet så tvingade jag i den..
Plopp sa de.. Sen AJAJAJ!!! nu bränner de lite i örat men va fan..
Värre smärta har man la varit med om?
Så nu sitter den där den ska iaf.. 

Imon är de fredag igen..  vill att helgen ska gå fort.. 
Pengar till Tess tack :)
Ne glo lite på tv, spela och smsa vidare.. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0