Wooow!

Ännu en dag då jag spenderat tid i stan.
Idag träffade jag Tezz och hennes klasskompis Ullis.
Sprang även på Kimsan som va ute o yrade! ^^
Nice nice detta!

Blev ingen shopping idag men kollade lite o spejade efter nya dojjor med de va fattigt med de faktiskt.
Dels för jag e snål och för att de inte fanns ngt som tilltala mig.
Men blev en liten sväng till maxi, o köpte lite gotte till min lilla prins.
Anti- hariball, vitaminer o sånna kött-sticks.
Då blev han glad den lille fisen. 

Sen följde Tezz med hem en snabbis o hämta lite mer saker som e hennes. 
Men GLÖMDE (inte förvånad) töjhorn, tunnlar och biocheckar. HAHA Gumz.. Du har VÄRRE minne än mig ;)

Även ätit god mat o chillat resten av dagen!
Nu kollas de på BB o snart blir de sängen.
Imon om vädret tillåter så ska jag åter igen börja gå ut o gå. 
Gått bra o gå på stan i 2 dagar så en promenad på 30 min kan nog inte göra ngn större skada!
Längtar iaf. Så imon blir de ett stort glas vatten och sen ut o gå.
Sen blir de kaffe,cigg o dusch osv när jag e tillbaka igen..  SÅ FAAAN om inte vädret e okej imon ;)

Nu längtar jag efter sängen!
Och efter framtiden!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0