Wiie!

Beställt ett nytt töjsmycke för att jag inte sak pajja örat ännu en gång.
Först tyckte jag att de va dyrt men efter att att tänkt på saken så insåg jag att de egentligen är billigare.
Så lite happy nu iaf.
Hoppas den kommer innan fredag bara. :P

Annars så går humöret upp o ner hela tiden.
Så trött på o försöka vara andra till lags. 
Tänker inte vara glad o trevlig om jag inte känner för de så e de med de.

Vill så mkt. Känner att jag inte alltid får de svar jag önskar.
Att jag inte får tillräckligt RAKA svar. Men men, går la o mordhota fram om de inte ger med sig ;) haha


Tror jag vill mer än vad jag säger rakt ut. 
Tror jag hoppas på saker jättemkt men säger inget om de.
Kan inte stressa in i ngt eller fram ngt.
När jag stressar blir de fel..

Vill ha massa massa kärlek!
Och lugn o ro!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0