Underbar dag!

Varit en helt sjukt bra dag!
Tillbringat nårra timmar på stan ihop med brossan.
Fikat o shoppat lite.
Hittade Byxor för 99 kr till brossan. Så lånade honom så han kunde köpa de, rena kapet jue!
Sen köpte jag 2 par HELA kallingar till Rickard ;) porriga färger:P
Nya solglajjer till mig och ny kalender och en ny bok. 
Känns verkligen helt underbart o bara ha kommit iväg en sväng..

Runt 14.30 tiden så drog Tomsan iväg på ett ärende o jag satt kvar på ett café o läste en stund innan de va dax att handla. 
Blev en del köpt iaf. Mat o annat nödvändigt för 1300 :P
Blev 6 kassar, tur jag hade bärhjälp.

Nu har vi iaf ätit hemmagjord pizza o duschat.
Sitter i mysisar o bara slöar.
Njuter verkligen av lugnet jag känner inom mig.
Så längesen jag kände såhär.  <3

Nu blir de mys o chill resten av dagen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0