Tvi!!

Usch denna dagen blir värre o värre. 
Vill inte känna såhär!
Bra känslor verkar vara ngt jag e allergisk mot.
För så fort de verkar vara bra igen som dalar jag bara neråt tills hela jag bryts samman.
Vill inte vara den gamla trasiga Tess.
Jag vill inte va henne mer.
Jag orkar inte de.

Vill sy ihop mig täcka över ärren och börja om på nytt.
Utan alla problem, alla jävliga tankar.
För att stå ensam, hela tiden.. va de än gäller är man likt förbannat så jävla ensam.

Vill ha tillbaka min pappa!
Vill ha min stadiga punkt i livet.
Varför lämnade du mig här, finns ingen styrka utan dig </3
Sitter här med tårfyllda ögon, tänker på dig, saknar dig.
Livet är tomt o grått utan dig.
Pappa kom tillbaka! Vill inte leva utan dig, sen dagen du lämnade mig har jag stått ensam :'(
Har försökt leva i en teater för att vinna tid, och önskar varje natt när jag ska sova att du ska vara tillbaka när jag vaknar. Att allt bara varit en mardröm. Men jag vaknar hela tiden o inser att du inte är här hos mig.

Saknar din värme. Saknar kärleken du gav.
Alla äventyr vi va ute på. Minns allt, känner dofter från många tillfällen och känner allt jag kände då.
Saknar mest när du väckte oss tidigt för att gå o fiska i hamnen på semestern.
Saknar när vi drömde om hundar ihop. Saknar tillomed när du skällde på mig när jag gjort ngt dumt.

Trodde att jag gått vidare men de blir bara mer o mer tydligt att jag inte har de. 
varför lämnade du oss?
va vi inte värda att stanna hos?
Förlåt för mina sista ord. Har aldrig hatat dig.. Alltid älskat!
Är så vilsen utan dig! Du va MIN. Vi hade ett band mellan far o dotter som va fylld med magi.
Lever för dig! Älskar dig pappa!
Saknar ihjäl mig efter dig.

Toppen fredag, med miljoner tårar...
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0