Tusen tankar...

Varit en dag i tankarnas banor..
Även spenderat nårra timmar på A6 med Tuula <3
Sjukt kul o ses igen o snacka. Tack för de gumman!

Annars har jag varit jätte avstängd.
Känner mig bara ledsen.. Jag tror jag vet vad jag måste göra.
Ska bara hitta glöden att ta mig igenom de.
Blir quick-diet ettt tag snart framöver.
Måste tänka på mig själv och mår jag inte bra själv så kommer ingen annan må bra av mig heller.
Så att så får de nog bli.
Även fått lite fix ideer som KANSKE kan komma förgylla min sommar. 
Tappar jag bara vikten och lyckas hålla den nere så Ah, då blir nog mkt som jag vill.. 

Ska läsa de sista imon o bestämma vilket de blir.
Skulle va så gött om NÅGOT äntligen hände. 
Har mina käre lille göte som sällskapar i vanlig ordning.
Älskar dig din fisgris!


Helg nu o jag ska inte göra ngt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0