Trött..

Denna dagen har varit från o till.
Började la rätt okej..
Sasha och Rickard har varit här idag.
Haft myspys med Sasha som är lika mysig som alltid.
Mosters lilla skatt <3

Låg o skrev en stund, vilket va sjukt mysigt då de kom ord/meningar jag inte haft i mitt huvud på sjukt läänge.. Sen la jag mig o kollade på Jag Saknar Dig under tiden Rickard kollade på hockey på tv..
Vart ett jävla liv när de blev massa mål :P

Sen har vi bara legat o slöat typ.  Ätit lite o snackat..
Fick i vanlig ordning ett bryt o lipade en massa.
Så trött på allt dedär gråtandet.
Är verkligen inte mig själv o jag vet fan inte vad som e fel.
Har bara känslan av att jag vill att ngt ska hända!
Men vad vet jag inte..

Men jag o Rickard va nog rätt överens om att jag behöver mina promenader..
För o göra av energi och rensa huvudet. 
Så i veckan ska jag se hur de går o gå ut..
Måndag blir ärende dag då jag ska fixa med räkningar o åka till stan en sväng. 
Måste handla lite så de får Rickard hjälpa mig med efter jobbet.
Dels för att jag inte kan bära alla kassar själv och för att jag inte får bära tungt..

Nu ska jag lägga mig i ett bad o se om jag kan koppla av lite.. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0