Trött på riktigt...

Jag tror jag har lyckats bli riktigt trött på riktigt för en gång skull..
Känner att jag bara vill sova. Skulle lätt kunna gå o lägga mig NU utan piller o så.. 
Skulle antagligen tvärdäcka.
Meeeen så blir de inte, för vi ska snart äta vitlöksbröd o dricka te.
SEN tänker jag sova o skiter i om klockan inte hunnit bli 21 ens en gång. SÅ trött e jag.


Har spenderat dagen med Tezz iaf.
Bestämde igår att vi skulle ta A6an en sväng idag och så blev de. 
Va där strax efter de öppnat så jag har varit vaken sen 8 i morse.
Tezz bjöd på en vaniljlatte sen började vi lulla runt.
Snackade som vanligt i ett. Jävla glappkäftar vi e ^^
Blev även en liten promenad uppe på A6-området.
Sen bestämde Tezz att hon skulle köpa de skor vi hittat.
Och sötungen köpte även ett par till mig. 
Svarta tygskor o så fick jag super-rosa skosnören till. <3 Tack SÖTRÖV!

Sen drog vi hem o åt lite glasstårta, drack kaffe o rökte vattenpipa o käftarna gick fortfarande i ett då.. ^^
Men sen dog iaf min energi ut och tror även min söta vän oxå började varva ner..
Tro fan de så som hon börja snörvla och nysa ^^ Pollen gissar jag på. Tant-doktor-tess diagnoser.com. ;)

Nu e jag äckligt trött o känner mig lite lagom känslig.
Antingen e jag fysiskt och psykiskt trött (total stimulerad) eller så håller jag på o bli sjuk.
Hoppas på bättre energi imon då de ska tvättas o hämtas ännu mer piller..
Hoppas verkligen på fint väder, även om de snackas om att de ska SNÖA imon..  Hell NO!

Ne får nog springa o leta efter tandpetare så ögonen inte somnar ifrån mig.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0