Tårar!

Denna dagen har varit översvämmad med tårar..
Gråtit i timmar men haft korta uppehåll.
Nu är jag sjukt trött, men de känns bättre.

Ville fly från livet, från allt.
Men kom fram till att de jag ville fly ifrån va egentligen mig själv.
Nu måste jag finna mig själv.
Försöka se vad jag vill göra.

Hoppas verkligen jag klarar av o lösa allt nu.
Måste hitta ngt jag verkligen vill göra.
Fast de vet jag egentligen redan.
Dock är de inte så lätt o lösa de.. inte i denna stan iaf. 
Skulle så gärna vilja gå som lärling hos en piercer..
Men men... en dröm som kanske blir sann till slut. 

Ska verkligen försöka ta tag i allt.
På ngt sätt...
Nu ska jag o mitt trötta huvve lägga oss ner i soffan en stund.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0