Tar en paus..

Man måste fan få ta en o annan paus när man städar o fixar. 
Suttit i solen o pratat i telefon med 3 av mina underbaringar.
Jävla telefon att gå i ett när man städar :P
Men men, fick ju prata med nårra värdefulla saker iaf..
yeahs ni e inte människor.. ni e saker.. sötsaker för o vara exakt. <3

Känner att de e en sjukt bra dag idag. ÄVEN om jag va sjukt svårstartad :P
Så nu är nog städningen nästan klar.. Lite småpill kvar med de tar jag när jag varit ute en sväng.
Måste hämta mina Atarax. Inte haft dem på 2 dagar o igårkväll hade jag behövt dem.
Så idag SKA de hämtas. 
Ska även passa på o hoppa in på konsum o kolla lite..  Handla lite lök och se om jag kanske kan handla så jag kan göra en cheesecake.
Så längesen jag bakade ngt så känner att jag verkligen e sugen på de nu. 
Blir ju perfekt med lite gotte till efter maten.

Annars idag så e de tvättstugan som gäller.  Så innan dess ska jag helst hunnit baka o förbereda maten.
Känner att okej att jag har ca 3½ timme på mig så kommer den tiden att gå åt mer än väl för o hinna. 

Så när all tvätt hänger på tork.. maten är i magen så sa jag ta en vaaarm lååång dusch o sen hoppa i myskläder o slöa i soffan! De ni... ;)

Puss o kram alla goingar <3

Kommentarer
Postat av: Tuula

Skönt att fått höra din röst! Älskar att du har en sån positiv inverkan på mig! I love you for that! <3

2012-03-22 @ 13:22:25
URL: http://appetizer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0