Tankar o funderingar mot målen i livet.

Nu när de börjar bli bättre väder, våren börjar visa sig allt mer och energi kommer tillbaka.
Energin som legat i ide så länge under den mörka, gråa, kalla vintern. 
Med denna energi kommer även positiva tankar tillbaka till mig. 
Drömmar kan komma att bli sanna och jag längtar.

Har en enorm stöttepelare i mitt liv som ser mina drömmar och hjälper mig att göra dem till mål istället.
Tankar kring livet, vänner och SÅ KALLADE vänner, kärlek, hat och familjen.
Ja, dessa tankar besöker mig hela dagarna. Ibland blir man inte klok på de o ibland ger det bara ännu mer glöd att kämpa framåt.

Jag vet vad jag vill nu. Tänker inte låta ngn köra över mig mer.
Säger man en sak så e det de som man står fast vid. 
Tänker inte vara SNÄLL bara för att slippa konflikter.
Tänker inte vara snäll mer för de gör inte mig det minsta gott mellan varven.

Tänker sluta linda in allt i bomull, lindar fan hellre in de i taggtråd så att folk ser att jag menar allvar och att sanningen ibland kan göra jävla ont. Men gör det ont så lär man sig förhoppningsvis av de.
Är faktiskt sjukt trött på allt daltande.
Finns typ 2 människor som verkligen kan läsa av mig nästan alltid.
Då menar jag att jag kan sitta helt neutral i soffan och dessa personer vet precis hur de står till på insidan. 
Personer som påstår sig KÄNNA mig stämmer oftast inte.
Tyvärr e de så. För de måste ha ngt o luta sig på innan de dömmer av situationen. 
En blick, en rörelse eller ett ansiktsuttryck. 
Men de e inte alltid att en djup suck betyder att ngt e fel. 

Finns så mkt som jag kan skriva om inom detta ämnet känner jag. 
Men känner även folk i min närhet som kommer suga åt sig som svampar efter att ha läst detta så känner att de inte e värt o skriva mer.  För TAR man åt sig.. så är de antagligen ngt i min text som stämmer. 
Så tar du åt dig? Säg till så reder vi ut detta. ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0