Sol sol sooool!

Hur fantastiskt är de inte att vakna o se att solen har hittat sig in i smala strimmor.
Flög ur sängen, aningen trött dock, men fantastiskt glad. 
Sol idag igen, LYCKA! <3

Har bara slöat än så länge.  Suttit på balkongen i korta leggings o linne o inte frysit ett dugg.. 
Så underbart o kunna sitta o verkligen njuta medan man dricker sitt kaffe o tar sin första cigg för dagen.
Nu är iofs kaffet uppdrucket så dax för vatten, ett glas yoghurt och en frukt.

Känner mig full av energi även om jag fortfarande är lite sömnig. 
Men snart försvinner den tröttheten med hoppas jag.
Ska ju dricka kaffe med mammsen senare. 
Ska bli kul.  <3

Nu måste jag nog ta o fixa lite med håret för jag ser ut som en toka!
Kladda på lite mascara mer sen får de la va bra.. vill ju att solen ska smeka min hud utan att massa kladd är vägen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0