Slarva!

Oh, 2 dagar har jag slarvat med mina promenader..
Tror de får bli en runda idag iaf.
Kan ju inte vara helt förslappad.
Ångest över fredagsmyset med. Choklad Pepsi och ostbågar..
Nja får nog försöka ställa in mig på att helger e okej med gotte. Annars kommer detta gå åt helvete.
Men en promenad i de fina vädret idag får de bli iaf. 
Fram med vårjacka och glajorna för faaaan!

Hade ett stop igår o mådde inte bra alls. 
Tur har jag världens underbaraste människa i mitt liv som hjälper mig, lyssnar och stöttar mig.
Jag har kommit på hur jag funkar lite.. jag kan inte säga rakt ut att DETTA och DETTA är problemet.
Men snackar jag på om vad jag tänker på, vad som får mig o vara ledsen just nu så kommer de ju faktiskt en del saker. Men de tar inte jag upp utan de slinker ur mig utan att jag tänker på de..
Då behöver jag ngn som snappar upp detta o kan berätta de för mig när jag är lite mer tillbaka på jorden igen så att säga. 

Nya mål ska sättas, och de är en hund i sikte denna gången!
NU ska jag ha en. Pengar kommer rulla in som ska SPARAS tills jag hittat min lilla vän. 
Nu blir de bara till att folk håller sina ord med.  Kommer ju inte gå annars.
Men jag vet vilka jag kan lita på. <3

Lördag idag... Japps leka med göte sen.. Blir kanske bort till syrran en sväng med.
Vill pussa lite på barnen o så.
Annars förblir denna dagen inte mer planerad än så :)
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0