Satuuuurday!

Varit en sjuuuukt seg jävla dag idag.
Om inget annat lång. Haft noll koll på tiden och varit lite bortkopplad.
Jävla skit o sova utan piller ibland asså.
Nårra timmar e bättre än inget?

Har iaf spenderat dagen med min Söte Göte och käre storebror.
Snackat om allt möjligt, helt underbart o bara snacka skit o skratta.
Ätit hemmagjord pizza idag som blev SJUKT god!
Kollat på Hem till Midgård med.
Så dagen har bestått av massa mys egentligen.
Har smsat ut med Göte med så de e sjukt skönt.
Att man äntligen fått ur sig lite. 

Dagen har även varit sjukt jobbig, då de snackats en hel del seriösa grejer.
Och jag har massa känslor o tankar som inte riktigt låter mig vara. 
Men de ger sig la med tiden.
Känns som att min kropp även säger ifrån på allt. Den läker inte som den borde.
Brukar läka snabbt när jag skadat mig på ngt sätt men inte nu.  Öron o tunga som e svullna och ett skavsår som vägrar läka, varit där en vecka snart o inte ens en skorpa har de blivit.. :(

Imon är de söndag o jag kommer vara ensam större delen av dagen.
Men sen kommer nog min veckosambo o myser med mig igen. 
Älskar mysdagar, därför har jag mysdagar varje dag i veckan :P
Imon e de BB-live med wooow hoppas ngn jobbig åker ut för finns många som man inte orkar med mer :p

ne fy fan! Nu e jag äckligt trött. Så trött så jag har både huvudvärk och mår illa.
Sängen nästa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0