Påväg tillbaka?

Är detta sant?
Är jag verkligen påväg tillbaka till mig själv.
Har varit ute i de underbara soliga vädret och gått.
Va så sjukt skönt, men de kändes att man suttit inne på tok för länge. 
Men nu är de ändring på detta.
Känner mig mer hel när jag får komma ut o tömma huvudet på tankar.

Väl hemma igen blev de c-brus och en banan sen tog jag med spencer in i duschen haha.. 
Mindre glad katt men va fan måste få loss lite päls på han.
Så nu e han ren o fin, snart dax o ta o borsta honom så ännu mer av pälsen lossnar.. 

Så idag blir de nog lungt resten av dagen.  Ska försöka äta ngt nu strax så jag inte blir svimmig innan vi ska äta middag.. 
Annars inte mkt nytt..  fått flytta planerna på o lämna stan tillfälligt.
Jävla pengar va jag hatar dom.
Men men, bara o gilla läget antagligen. Även om de e sjukt tråkigt o vänta ännu längre.
De löser sig när de e menat att bli, tror jag.!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0