Nanana..

Dra ner på ciggen, börja med snuset och försöka gå balansgång på livet!
Hejja detta ska jag klara nu.  OM bara andra saker kunde få funka ngn jävla gång. 
Hittat en underbar valp som jag vill ha.  Hon ser ut o va en liten Nexxi.
Totalförälskad men som vanligt är det pengar som ställer sig i vägen.. 

Olycklig för jag VILL verkligen ha henne. Men finns inte en människa som känner för att hjälpa mig.
Så ah, bye bye underbara lilla söta sak. Hej Livet!

Dock är det mkt som händer nu. Återtagit kontakten med min underbara Sara lite mer. Och planer att åka dit o hälsa på finns och man verkligen längtar tills den dagen kommer då man e på väg ner dit.
Så sjukt mkt tid att ta igen och de finns hur mkt som helst att prata om. Längtar!

Måste reda ut saker nu. Måste verkligen ge tusen vare sig kropp o knopp vill eller inte.
SÅ är det bara.
Kilon ska bort, ciggen ska bort (helst) och snällheten ska förtjänas...
Mer vatten, mindre gotte och en jävla stark glöd ska tändas. NU vill jag inte ner i botten en gång till.
Känner mig bra som jag är just nu.  Nått/nårra kilon lättare och de mesta verkar gå på rätt håll.. 

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0