Morgontrött...Zzz

Är sjukt trött idag...
Så trött att jag knappt orkade flytta mig från soffan till sängen när Rickard gått upp..
uuuh vart lika trött när jag vakna..  Men tillät mig inte att somna om hur mkt jag än ville.

Vet inte om jag e trött för att jag vet att jag kommer vara rastlös hela dagen. 
Måste dock ut en sväng idag men att ha en timme iväg gör fan inte mkt. 
Sitter o drömmer om pengar. Hade varit så jävla gött o få fixa lite.. Finns ju så mkt man vill.
HATA PENGAR!
Sätter fan stop för ens liv.
Ångrar att jag inte köpte ett busskort för helvete..

Ska iaf försöka sminka mig o se om jag kan få ordning på håret lite.. 
Så kanske man känner sig som människa?
Måste iaf försöka bleka ner håret lite till. Bara fiska fram pengar.. 
Känner mig inte bekväm med mitt hår o de förstör så jävla mkt för mig.. 
Börjar bli jävligt lusigt med.
Då e frågan ska jag försöka stå ut o låta de växa eller ska jag kapa av de?
Hatar detta verkligen.. FUCK vill känna mig FIIIIN!
Blivit lat av mig..  Orkar inte ens försöka bråka med håret... 
Sidecut?
Usch snälla ni hjälp mig välja hur jag ska göra..!?!
Måste förändra liite till..  kommer inte bli mig själv annars känns de som.

Ne dax o skvätta iskallt vatten i ansiktet, tvätta med facemilk och sen sminka till ögonen.

Såhär kan jag inte se ut, Morgonlooken, trashbag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0