Lööööw

Jao, nu vet jag inte hur jag har de redit. 
Älskar känslan som besöker mig mellan varven, dock håller den inte i sig som den borde. 
Slås snabbt mellan toppar och dalar. Och i en hej jävlans fart sker detta vill jag lova.

Bra känslor avbryts med det gamla vanlig.  Sorg, olycka osv..
Önskar verkligen jag kunde hålla kvar vid de bra känslorna.
Vissa människor påverkar mig så pass bra att jag ler från hjärtat, medan tanken på andra får mig att vilja strypa ihjäl personen lite..

Varit en bra dag idag iaf.
Vaknade kl 10 o gjorde mig iordning för att åka mot stan o ta en lunch med Monica.
Blev Åtta glas och en god måltid och massa uppdatering om vad som hänt.
Berättade om de flesta som har del av mitt liv och framtids planer och drömmar.
Efteråt gick vi hem till henne o snackade lite mer och som vanligt överraskade jag med mina planer om hur jag vill pryda mig kropp med fler pluttar, ringar och allt annat.
Som vanligt så va jag helt från vettet men de e ju så jag är!

Nu vill jag bara att tiden ska gå, vill ha in mina pengar så de blir lite ordning på saker igen. 
Just nu pallar jag inte mkt.  Saknar den kontrollen jag är van vid. 
Såååå irriterande. Men men, sånt man får ta.. 

Finns så mkt jag vill skriva, om allt bra och allt dåligt.
Men känner att jag inte kommer kunna kontrollera allt. 
Så nu får de vara nog..

Låg ett litet paket på golvet när jag kom hem iaf.
Massa fint där i! Tack sötaste för de <3
Så nu har jag en tjockare stav i tungan, känns lite som träningsvärk hihi..
Nu ska jag försöka mosa in tunnlarna i öronen med. 2 st är redan på plats iaf.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0