Little bit of vårstädning..

Sovit dåligt under natten som vanligt men tog igen de på förmiddagen.
Blev lite vårstädning idag, men inte redit som jag tänkt eftersom jag inte orkade..
Men städade balkongen lite iaf och dammsugade o så.. 
Känns skönt o ha klart de för denna veckan iaf.

Hoppas på att mitt töjsmycke kommer imon så man slipper se ut som ett helvete i en vecka till..
Vill verkligen att de ska vara perfekt nu.

Inte varit en så bra dag idag iaf men men..
Planer sabbas så lätt..  Men hoppas de löser sig lite iaf.. 

Så sjukt mkt i huvvet med. Vill verkligen att ngt ska hända i mitt liv. 
Men vad?
Finns nog för mkt jag vill ska hända så jag inte får grepp om vad.
Känner mig inte lycklig.. Har helt tappat den känslan känns de lite som.
Känner mig bara ledsen, men säger inte de till ngn.
För man måste alltid ha en orsak till att vara de.. 
Räcker de inte att ens liv är kaos?

Vill ingenting heller.. för jag ORKAR inte.. 
Orkar inte låtsas mer. Vill bara att detta tunga mörka ska flyta förbi.
Inte lätt när allt går emot en..  Men men,  har ju bäddat min egen säng så då ska jag la inte klaga när jag ligger i den liksom..
Fuck jävla skit..  ORKA!!

Vill bara fly, men jag kan inte..  jag orkar inte ens de.. 
Känns som att rymma från livet är de största felet jag kan göra..
Kommer la bara bli mer problem då... 

... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0