humf..

Varit en rätt okej dag.
Fått lite gjort, städat o tvättat, men har ändå känt mig rastlös.
Tankarna ahar seglat iväg en jävla massa idag.
Känner mig inte vacker eller snygg eller ens lite fin längre..

Vill pryda min kropp med mer saker. 
Vill krympa mer o storlek, få rätt färg i håret..
Lite flashigare frill med.
Finns så mkt jag vill.. men ICKE.
ALLT kostar..
Det är nog bara min kropp som jag kan ändra helt gratis.

Vill ha ngt nytt, något att glädjas över.
Vill ha mer rörelse i mitt liv. Fler människor inblandade.
Allt allt allt...!
Jag är verkligen inte nöjd...
Måste få ngt att hända, påverkas så mkt psykiskt..
Vill bara ge upp hela tiden när de blir livlöst.

Ne snart sängen iaf..  Imon blir de frissan o fråga en grej sen apoteket..
Annars blir de nog inte mkt mer.. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0