Helgen!..

Denna helgen har varit chill.
Mkt sittande dock men idag tog jag mig ut på en promenad.
Hur skönt som helst o nu börjar de bli bättre.
Går rundan snabbare o snabbare och kondisen börjar bättra sig. 
Inte ens lika svettig längre när jag kommer hem.
Dock tabben jag gjorde idag va att ta på mig mina träningsskor..
SOM jag inte visste va efterblivna efter att ha bott i en kartong med tunga saker på sig.. 
Så platsskenan i vänster häl har blitt störd o skapade ett lagom sexig skavsår. 
MYYYYS NOT!

Men men, vanliga dojjor o nya tag i veckan så går de inte klaga. 
Kör nog en vecka till i denna rundan jag går nu sen blir de till att öka lite tror jag.
Antingen kör jag en runda lite längre o mer backar eller bara en längre.
Inte bestämt mig ännu. Får ju köra lite stilla nu med eftersom man inte e så fit som man önskar :P
Men tappat nårra kilon den senaste tiden tror jag.  Känns lättare iaf.

Nu e de snart sovdax, bara kolla klart på BB först.
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0