Friday, i´m in love.. :P

Nu är det äntligen fredag!
Så skönt!
Betyder att man får hela sängen för sig själv i 2 nätter :P
Även om jag älskar o ha sällskap så va fan skönt o va ensam med faktiskt.
Speciellt med tanke på att jag inte kan sova utan mina mediciner om de e ngt här.
Så ikväll blir de ett nytt försök att sova iaf en natt utan sömnpiller så att jag kommer ner på noll igen. 
Behöver ha en natt då jag sover av mig själv så att säga. 
Eller ah, tar bara mina mesiga ångestdämpare.

Så hur mkt jag än älskar sovsällskap så ser jag fram emot att få dela sängen med bara katten. :)

Har massa sjuka drömmar de senaste dagarna, tyder på att de verkligen är dax o sova utan piller. 
Tänk om man kunde sluta med dem helt..  den dagen kommer.. det har jag faktiskt bestämt.

Annars idag blir de la lugnt.  blir la fredagsmys med göte. o sen bara invänta morrondagen då brossan kommer o gästar lite .

Gårdagskväller resulterade i att jag fick i en tunnel av 2 så nu ser jag helt ojämn ut.
Men kan leva med de tills de svullna örat blivit lite bättre. 
Krävs en jävla envishet och tålamod för o få i ngt som e ngn mm för stort.. 
Men de går med lite våld. 
Lurade Rickard igår att jag hade klippt i örat för o få dit tunneln.
UNDRA va han egentligen tror om mig då han verka tro mig o sa att jag va sjuk i huvvet typ.
haha älskar o luras. Speciellt när man lyxas så bra :P
Fan inte skulle jag klippa mig i örat. Fullt så dum e jag inte..

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe o sen ah, får se va som sker.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0