... :'(

Gråter på insidan, allt för att inte visa hur det verkligen är.
Känner mig sviken, mindre värd och viktig.
Vad är det som gör att hon hjälper honom.. men inte mig?
Svartsjukt?
Ne bara jävligt trött på att alltid vara sist i ledet.

Är de för mkt begärt o lyfta luren när man ringer?
En dag kanske det är ett liv som står på spel o du svarar inte.
FY FAN!

Klarar inte av att bli ignorerad.
Klarar inte att du inte älskar mig som du älskar de andra. 
Ja, jag är en börda, det har jag förstått.
Jag bär mestadels på problem men de finns faktiskt bra saker oxå. 

Hade velat bara få berätta om de fantastiska människorna som finns i mitt liv. 
Om mina önskningar om framtiden osv.
Men ne, de får jag berätta för de som redan vet. Eller för de som jag säger de till bara för att få ngn slags respons på att jag gör rätt.  De jag vill ha av DIG!

Sätter mig i första rutan direkt så blir inte fallet så hårt senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0