Drömmar är gratis

Sitter o drömmer om allt jag vill göra, köpa mm..
Så underbart. Hittar massa fina smycken jag vill ha.
Men de kräver att jag skaffar fler hål i öronen.
Även massa kläder o fina tattoos.
Åh måste allt kosta så förbannat.?
Saknar tiderna då vi hade tattoofester!
Då kom man undan billigt :P hehe..

Men jag tror att de kan komma gå igenom..
Om man bara börjar i rätt del..
Projekt 1 är ju att lyckas töjja upp vänster öra till 16mm eftersom jag nästan pajja hela örat jag försökte pressa i tunneln. Sen måste de nog bli en tattoo på halsen som motivation att bli klar med övriga taskiga motiv.
Tungan ska töjas ytteligare men de får jag vänta med tills i slutet på Maj typ.
Vilket suger som fan men den som väntar på ngt gott..?

Sen e faktiskt sommaren här. Kommer bli så mkt lättare då. Med värme och sol. Åka på äventyr osv.
Och har även kommit fram till att de e OKEJ att falla..
Allt känns hopplöst då men oftast medför de sig en massa bra..
Nya tankesätt osv. 

Jag kan om jag bara slutar blunda hela tiden!
Och med hjälp av världens bästaste Rickard klarar jag mig bra <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0