Barn..?

Många som ploppar ut bra till höger o vänster.
O vissa verkar inte fatta vad de e för "avtal" man gör med sig själv då.
Tro fan livet förändras när man skaffar unge. Men de e la lite av hela grejen?
Sen har de mage o gnälla som jag vet inte vad!

Herregud vissa människor ska nog inte ha barn, eller så skaffar de helt enkelt barn för tidigt.
Stackars barn som inte ens bett om o få komma till världen blir direkt ngt som deras föräldrar skyller allt på.  MY GOD säger jag.
Blir så jävla trött..  Jag kan inte göra de för jag har barn. Nej de går inte jag har barnet o tänka på.
Nej jag har inte barn själv. Men i framtiden kanske jag har de vem fan vet.
Men jag känner la fler som har barn?
O de gnäller då fan inte.  Utan de TAR MED sina barn om de vill göra ngt.
Gnäller inte på att de blitt sjuka utan ringer vårdcentralen för o kolla upp de med en gång istället för o vänta o se vad de blir av de.

Jävla folk, blir så förbannad rent ut sagt. 
Va fan ska man gnälla för när man inte klarar av att folk har åsikter.. 
De kan man la räkna ut på en gång..?
Säger du ngt om en sak så finns de ju alltid ngn som har en annan åsikt om de hela.?
Och då spelar de ingen roll va fan de handlar om. 
Är du barn själv ska du inte skaffa egna barn. Vänta tills du själv VÄXT UPP!

Sen o bli stöddig o elak för att folk råkar ha en annan syn på de hela hjälper inte..
Bittra äckliga människor orkar jag verkligen inte med.!
Fy fan!
Och vrf skaffa barn när man e så jävla ung?
Då man varken har inkomst eller fast förhållande?
Då tycker jag verkligen inte man ska öppna käften o gnälla.
De visste man ju innan unge kom ut att de kommer bli jobbigare..
Det har iaf jag räknat ut för längesen.

Ne skrivit av mig lite iaf.. 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Många förtjänar inte att ha barn, nej. Vissa ska utesluta det totalt.

2012-04-01 @ 23:13:59
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0