Uscha!!

Varit en tuff dag, som började sjukt tidigt.
Mellan klockan 5-8 va jag vaken i morse o va skitdålig.
Illamående yrsel och dunderångest.
Lyckades läsa mig lugn till slut o somnade om.

Dagen forsatte senare och har inte känt mig hundra alls.
Sjukt mkt tankar o man försöker liksom vara närvarande men dalar iväg hela tiden.
Tezz va gullig o åkte o handlade o sen åt vi + rickard bacon/ost-toast.
Poppis som vanligt.  ;)

Nu ikväll har Tezz dragit till en kompis och jag o rickard har suttit parkerade i soffan framför tv och dator.
Kände att nu precis innan Rickard gick att jag började må dåligt igen.
Men de e nog bara att hoppa in i en dusch och sen krypa ner i sängen o läsa..
Hatar o må såhär verkligen.  Har liksom inte kontroll över ngt. 
Söker närhet så fort tillfälle finns men samtidigt kan jag bli avståndstagande sekunden efter.
Så jävla störigt att de finns inte men va fan kan inte styra de. 

Tankar o känslor far o flänger hej vilt och jag liksom orkar inte redit sortera dem och mota dem.
Men men, de ger la med sig. Varit jävligt rörigt de senaste veckorna så inte konstigt att de orsakar KAOS i huvvet på en. 
Underbart o ha vänner o familj som bara finns där.

Nu ska jag strax skutta in i duschen o värma mig lite. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0