Upponer!!

Okej, gör ett sista försök o försöker få ihop ett liiiitet inlägg. 
Läget som de e nu är jävligt knas. 
Vet varken ut eller in. Bara driver med strömmen på ngt sätt.
Folk är helt jävla otroliga när de gäller tjat o gnäll, inte konstigt man aldrig kan vända allt o försöka komma tillbaka på banan.. 
Men men, jag lever iaf. Och de e nog tack vare alla söta människor som verkligen ser mig o ser hur de verkligen är.

TACK till er att ni finns. Älskar er oändligt mkt!

Idag har jag iaf varit på A6. Va tokdampig när Tezz kom hem så vi drog iväg en sväng.
Köpte 2 nya böcker, Trasig och Jag är femton år och vill inte dö.
Nu har jag lite o fördriva tiden med när jag inte orkar eller kan röra mig iaf. 
Lullade omkring på a6an o bara tog de lugnt. 

Skönt o komma bort hemifrån en stund.

Haft både Tom o Rickard hos mig idag.  Blev mat, kaffe och tigerkaka. <3
Nu ska jag snart dra mig mot sängen om jag kan sluta spela ngn gång. 
Jävla The scruffs-spelet gör mig galen. 

Imon åker min söte Göte o jobbar nårra dagar. Känns sjukt att veta att imon kommer de ingen o snuffsar på mig eller knäcker av mig :(
Men hoppas på att Tezz kommer hem fort imon så vi kan ha lite tjejmys o bara snacka.

Nu får de vara nog skrivet.  Liiite uppdatering iaf! Så ni vet att jag lever iaf. ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0