Udda vänskap...

Finns helt klart olika slags vänskap.
De finns olika kategorier av vart man placerar personer i ens närhet.
Kompisar kan vara personer man träffar o tar en fika o småpratar med lite då och då.
Bekanta kan vara de man känner till men inte känner och som man stöter på mitt i stan o kallpratar lite med, eller som man bara hejjar på för att bekräfta att man lagt märke till dem.
VÄNNER där emot är iaf för mig personer man umgås med ofta, som man pratar med om ALLT och som man alltid kan lita på.

Sen finns de ju lite andra vänskap relationer. 
Min absolut BÄSTA vän gör jag nog fan allt med. Om man ser oss ihop kan man nog tro att vi är ett par.
Med tanke på att vi kramas o myser JÄTTEMKT.
Lagar mat ihop, o tjaffsar lite.
De är en vänskap jag aldrig har varit med om tidigare.
Lite Friends with benefits men ändå på en djupare grund men inte djup så att de e ett förhållande. 
Ne de e svårt o förklara. Denna vännen är iaf den bästa jag har i mitt liv. <3

Sen har jag min lille sambo med. Lille Tezz fröken fisrumpa <3
Oxå en som man kan snacka med om allt mellan himel o jord. 
Gärna mitt i nätterna över en kopp te o ett par cigg.
Underbar liten sak som gärna gör saker åt en om man själv inte är på topp.
Hon kan vara lite som en "mamma" eller va man ska säga.
Tar hand om mig när jag bara ligger i sängen som ett litet miffo o inte orkar med varken livet eller ngt annat.

Vänskap mellan syskon är oxå ngt jag är lyckligt lottad med. 
Har 3 syskon varav de 2 äldre jag har en underbar kontakt med.
En relation som även där är djup och står mig varmt om hjärtat.
En underbar storasyster som jag alltid är välkommen hos. Som jag kan berätta de mesta för. Hon är en enorm stöttepelare i mitt liv. Älskar dig Sis <3
Sen har vi ju, bror lustig med ;) En jävla skojjare den, som man oxå kan säga vad som helt till. Har djupgående samtal med och som alltid ställer upp.
O lillebror som jag typ aldrig träffar men som jag älskar med, en riktigt lustigkurre som jag önskar jag träffade oftare men som jag ändå ser att jag har en fin relation till när vi väl ses.

Vänner och familj är nog de vackraste man kan ha.
När ngn ser en för den man verkligen är och inte ser alla jävla problem o brister. 
Finns för mina vänner o min familj så mycket jag bara kan. Ibland tillomed mer än vad jag egentligen orkar med.  Men kärleken till dem gör att jag klarar det ändå.

Nu har jag inte nämnt ALLA mina gullpluttar. Men ni vet vilka ni är o jag älskar er oxå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0