knepigt värre!

Varit både bra o dåligt nu igår och idag.
Igår va de nog lite för bra.. 
Nästan ingen ångest, va igång hela dagen och fick tillomed in ett långpromenad med Tezz på 1½timme.
Plock o pill osv. Så de va hur skönt o bra som helst.

Idag däremot... Va rätt okej på dagen, började med kaffe o chill..
Plockade o pillade lite till sen kom Tezz hem från Willy med matkassar så va att plocka in o dela upp allt sen dra iväg till stan för o besöka bolaget och handla lite till på Netto.
Mötte även upp lille Göte där.

Men på bussen hem vände allt mot mig.  *poff* så va ångesten tryckande över mig.
Sorgsenheten la sig som ett tungt täcke över mina axlar.
Och efter de har jag inte redit kunnat komma tillbaka till normalläge...

Har iaf hade en mysig kväll med god mat och dessert. Flygande Jakob och Drottningmousse :)
Nu har både Tezz och Rickard åkt så nu sitter jag här som ett fån..
Nu är ensamheten sjukt jobbig men men.. 
Tar la mina piller o kryper till sängs snart ändå.

Imon e de barnvaktning och utgång som står på schemat.
Så borde ju se till o få lite sömn iaf.
Hoppas på en bra utgång imon även om jag tror att jag kommer försöka hålla mig nykter. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0