Kaffe, Fattiga riddare och Waterworld

Varit en fullspäckad dag. Började i ensamheten med 2 koppar kaffe.
Vaknade sakta men säkert efter första natten på stilnoct utan att legat vaken.
Liiiite bakfull av dem men de spelar ju ingen roll..

När jag va vaken nog hoppade jag ner en våning o drack kaffe o tjötade med grannen en sväng.
Trevligt som fan faktiskt. Hjälpte henne även med dedär förbannade bubbelspelet på fb ^^
Sen nårra timmar senare hoppade jag upp igen o slängde på mig en varm tröja o packade ner lite grejor för att sen sätta mig på bussen mot månsarp.

Där blev de fattiga riddare *nomnom* Waterworld, kött, pommes o beasås och lite Big bang theory.
Massa mysigt. Dock fruuuuuktansvärt kallt om fossingarna haha..
Men men.. Nu e jag hemma igen iaf. 

Kollat lite på tv. Sitter o slöar i soffan o funderar på ett vad.. Men tro fan inte jag orkar haha.. 
Imon blir de lugnt vad jag vet. Ska iaf till apoteket sen vetifan.. 


Sötot från Waterworld. Helt körd kille! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0