... ... .... .... ... ...

Jao, denna dagen har gått i dimmans tecken.
Mest suttit o bara varit tom o haft döda ögon.
Men ändå lyckats städa lite o kollar på en dokumentär film om Ozzy.
Den va riktigt bra!

Märkt att vissa oroar sig för mig.. Kanske ibland lite för mkt.
Men ah, synd bara att de måste skrivas o pratas om de innan de blir oroliga.
Finns bara en som avslöjade mig utan att jag behövde säga ngt. 

Fast mest orolig för mig, är nog jag själv.
Ska ta en vecka nu o vila mkt o knapra vitaminer o försöka komma utanför dörren på iaf små promenader för att sen se om jag vinner ngt på de!

Nu börjar mina piller spöka så får la ta o lägga mig nu då. :P
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0