2012

Jahaja, här bloggas det dåligt. 
Har tillomed hunnit bli nytt år o allt.
Nyårsfirandet blev la mest en kaos då vissa inte kan slänga av tråkiga tankar o känlor och tankar.
Utan fortsätter timme efter timme att älta sitt elände och förstör stämningen.
Gick så långt att jag agerader fysiskt och då hade de gått på tok för långt. 
Men men, väl omhändetagen av sin pappa så kunde vi övriga skåla in de nya året med ett leende och enorm kärlek mellan oss.

Gårdagen spenderades typ i en nedsläckt lägenhet med lite mat o gotte o film. 
Läste ut min Cash-bok inatt med så ikväll ska jag börja med den nya. 
Hann inte börja då jag har haft både Mamma, Syrran och Rickard här.
Mamma kom o tjatade lite o fick 2 nya teer som va jättegoda, cigg och ett doftpaket.
Syrran va o hämtade lite musik o film och Rickard kom o lagade jättegod mat och myste lite med mig framför film och ett avsnitt av krokodiljägarna. Massa söta vombatar va där, vi blev helt kära i dom ^^

Nu sitter jag o tar de lugnt lite.  Rickard har precis åkt och Tezz kommer ngngång ikväll.
Ska kolla på Sommaren Med Göran nu vid 21 tror jag. 

Veckan ser lugn ut iaf.  Skönt de. E fortfarande skakad efter helgen..


Nyårs looken

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tuula

Älskar dig gumman! <3



Hoppas att vederbörande förstår sina misstag nu..

2012-01-03 @ 01:52:02
URL: http://tuulisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0