Vårkänsla!

Idag fick man verkligen vårkänslor när den varma solen bländade ögonen på förmiddagen.
Helt underbart!
Passade på att göra lite nytta, så lade ut kuddar madrass och täcke på balkongen. Passade på att dammsuga noga bakom sängen.
Samlade även en jävla massa tvätt och plockade lite.

Sen blev de en promenad som inte redit blev som jag va inställd på men de gjorde inte mig ngt. 
Fick en liten pratstund med syrran o lite mer promenad bara jue. 
Hämtade till slut medicin o handlade lite sen vidare hem igen. 

Då blev de mer kaffe och lite chill tills de va dax o tvätta.
Medan maskinerna va igång så låg jag i sängen o läste lite. 
Himla skönt o lägga sig o läsa mitt på dagen faktiskt.
Sen va de bara o hänga tvätt o till sist börja med maten när Göte kommit. 

Kvällen har varit lugn som fan..  suttit framför tvn o haft bebisnojja lite :P
O nu har vi kollar på BB.  MY NÖÖÖRVS!!!

Nu ska jag strax lägga mig, imon blir de promenad med syrran o sen a6/stan en sväng.
Så imon SKA jag upp tidigt. promenix med syrran strax efter 8 sen blir de la typ hem o duscha o göra sig iordning lite o sen åka igen. 
Ska bli skönt med helg.. Inte för att de e ngn större skilnad för min del men ändå. 
Folk är mer kontaktbara osv.  Brukar alltid vara ngt mysigt på tvn med. 

Nu är jag faktiskt rätt trött i kroppen..  o har störande ont i min fot (den jag stukade för ett tag sen).
Men en värktablett o lite sömn kanske kan ordna de. Har ju varit ett fasligt flängande idag så den e nog bara nanig ^^

Denna lilla saken knåpade jag ihop till min älskade vän när jag märkte att han behövde sig ett litet leende <3

Och här har vi resultatet efter frisörbesöket i måndags ;)

 

Nu ska jag göra mig klar  för sängen!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0