Trötter!

Blev en rätt sömnlös natt inatt.
Somnade kanske runt 23 o vaknade strax efter 2 o efter de kunde jag inte sova mer. 
Ser ut som sju svåra år idag och känner mig helt död.
Ögonen går i kors o hjärnan e nog de sista som fungerar på mig. 

De e dedär jävla pillerna som e helt efterblivna..
Orka ta maxdos+ och inte sova liksom.
Inte direkt första gången de händer. Men idag ska jag orka hämta mina kära imovane :)
DÅ får jag sova iaf :)

Ska försöka orka att diska upp o bädda o sen ge mig iväg o hämta medicin.
Sen måste jag nog orka dammsuga lite.. Har kattsand i hela hallen va fan!
Annars har jag ju en sambo som kan göra de tror jag.  När den lilla loppan behagar komma hem.

Hade även nattgäst inatt så de va ett härligt snarkade man lyssnade till när man inte kunde sova.
3 st som låg o drog timmerstockar så de stod härliga till ^^
Blir nattgäst även inatt, mysigt o ligga brevid ngn ^^ <3

Ne nu ska denna enormt TRÖTTA tös ta tag i denna dagen o få lite gjort..
Kanske kan muta mig själv med att jag får sova ngn timme när jag gjort de som ska göras ^^

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0