Tick tack... BOOM! HAHA

Vaknade idag av att jag hörde ett tickande ljud.
Yrvaken o halvt fortfarande sovande så fick jag för mig att de snart skulle explodera..
Haha paranoida klubben AB :P
Va ju bara kattafan som gjorde ifrån sig konstiga ljud men fan de fattade la inte jag just då.. :P
Undra va man drömde inatt egentligen när man får för sig sånna saker :P

Well, Haft en bra helg. 
Fredagen bestod av nårra timmar ihop med Tezz i stan.  Mysigt som fan.
Va underbart väder o vi snackade massa, lullade runt och hann med en fika. 
Sen hjälpte denna söta människan mig att handla lite på Netto.  Haha gick typ 3 varv där inne som två fånar :P
Sen åkte vi hem till mig o drack kaffe, snackade lite till o började knyta armband. 
Hade de visst fortfarande i mig o bra blir dom. 
Nu önskar jag mig iofs fler garner, pärlor och nålar :)
Har massa kul ideer som jag vill genomför för att få fram fina armband som ska pryda min arm. Och andras armar med för den delen. :)

Igårdagen började med att jag vakna tidigt och gick i dvala nårra timmar. Minns inte redit va jag gjorde.
Men Lilla Sasha kom till mig rätt som de va.  Satt o pratade lite o jag satt o gjorde ett armband till sasha medan hon spelade lite på datorn.
Sen kom Söte Göte och gjorde oss sällskap..
Sasha åkte runt 14 tiden så efter de sysselsatte vi oss med film, matlagning, flumm, mys osv osv.  :)
Kom isäng runt 00.30 o låg o läser lite sen somnade jag o spencer så gott nära varann.

Vaknade i morse o spencer låg i samma ställning som när vi somnade fast bara lite längre ner i sängen haha.  Sötkorven <3

Nu vill jag att de ska bli måndag på en gång..  Längtar så!
Ska till frissan kl 10.  Hoppas jag kommer därifrån nöjd och med mer glöd.
Mitt liv verkar vända mer o mer och jag känner mig faktiskt lite glad mellan varven. 
Gladast va jag la igårkväll när jag o Rickard fick cp-rycket och jag fick ngt konstigt skrattanfall så tårarna sprutade. Helt underbart. Kände att jag skrattade från hjärtat. <3

Idag kommer snart Rickard hit.  Blir la matlagning, en promenad till bankomaten o sen mys framför tvn.  Big Brother börjar ju idag så de får jag ta mej fan inte missa..  Se va de e för jävla "orginal" med denna omgången haha. 

Hoppas ni haft en fin helg, bortsett från de extremt tråkiga lördagsvädret. 
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0