Snark..

Igår va då inte min dag.
Kunde ta mig fan inte gå mer fel.
Blev väckt, hade äcklig huvudvärk pga borrandet.
Krossade ett glas, hände ut te över 4 cigg men bara 1 gick o rädda.
Och till sist så skrattade jag så jag grät tills gråten gick över i ledsna tårar och bröt ihop av trötthet..
Mkt lyckat? Naaaaj tror inte de.

Sov sjukt gott inatt iaf.  Minns inte ens när Göte gick upp. haha..
Nu e jag vaken iaf. Och känner mig inte så jävla äckeltrött idag.
Men funderar på o ge mig ut en sväng iaf. 
Tror de kan vara bra o få lite luft. Mår mkt bättre då och känner mig inte helt förslappad :P
Ska man lyckas gå ner i vikt så måste man ju röra sig lite med. 
Har redan gått ner en del har jag märkt, går saaaakta men säkert :P

Gillar verkligen mitt liv mer o mer. Har mina svackor och är alltid dränkt i tankar, men ångesten e inte lika stark och intensiv.
Ska verkligen kämpa nu. Även om de e så att jag ska sova på dagtid och vara trött osv.
Ska kämpa mig ut så fort väder tillåter o gå om så väl en liten sväng. Har ju min runda som tar 20-30 min o gå. Helt lagom och om man inte går o halvsover så får man upp flåset snabbt och energin sipprar lätt ur en.. 

Nu är de bara o limma blicken på målet och köra.
Ska vända detta, och detta e bara en fjuttig början.
Kommer säkert ge upp och lipa över allt men så länge jag vänder tillbaka tillåter jag mig att misslyckas på vägen.
Ne en sista kopp kaffe, en c-brus och sen borsta tänderna och försöka ta mig ut?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Man måste tillåta sig att falla tillbaka emellanåt! Men, sötnos! Du har en därvid som tar emot dig, right?



Älskar dig! <3

2012-02-28 @ 13:13:41
URL: http://appetizer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0