Sängdag..

Fick ställa in förmiddagsplanerna pga min jävla fot.
Kändes som de enda jag kunde göra när de typ knastrade i den när jag gick på den på morgonen. 
Men efter att ha sovit och halvsovit mig igenom ett kaffe o semla-besök av Tezz så lyckades jag få foten att knaka till lite så nu kan jg typ gå på den igen utan att de känns.
Har sovit mig igenom större delen av dagen.
Sovit o läst mig igenom 4 timmar typ. 

Haft fredagsmys med Göte och kollat på BB.
Nu e jag ensam igen o har en klump i magen.. va den nu kom ifrån.
Är så trött att jag kan börja gråta vilken sekund som helst.

Ska strax dra mig mot sängen o läsa lite till innan jag somnar. 
Snart läst ut min bok Trasig. Tagit lite längre tid än de tidigare böckerna men har inte varit på läshumör så mkt. Men nu verkar de vända igen. Ska läsa Robert Gustavssons självbiografi sen när jag e klar med Trasig :)

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0