Piggare än en sömntuta ^^

Idag e man ju lite mer människa.. 
Skönt som fan o fått sova.. Men hade visst bråkat lite om täcket inatt ^^ Stackars lille Göte haha.

Fick iaf gårdagen att gå iland utan att falla samman, dock va de på gränsen.. 
Lyckades både baka o laga mat så de e ju helt klart pluspoäng.
O GICK till o från apoteket även om jag va astrött.. Tycker jag e lite imponerande ^^

Idag blir de lugnt tror jag. Ska diska o dammsuga iaf..  O plocka o fixa lite så man känner att man gjort ngt vettigt iaf. 
Ska kolla klart på "Jag Saknar Dig"  när jag gjort mina dagliga sysslor tror jag.

Annars idag e jag lite i en annan värld känner jag.
Fortfarande trött men inte alls så trött som igår.. 
Klockan tickar på rätt bra idag så de e skönt.. De dagar när tiden går fort så brukar de dagarna vara lättare..  Som om att de tar slut så pass mkt snabbare att man inte redit bryr sig på ngt sätt. 


Ne göra lite nytta då kanske..?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0