Life..

Nu har allt stannat ner en annan.. 
Är sjukt trött hela tiden..  Trött nog att inte tänka allt för mkt. 
Men pigg nog att unna mig en ny piercing ;)
Så glad för den söta lilla dinglande ringen som smyger fram när jag ler.
En efterlängtad piercing som jag inte ångrar de minsta. 
Smiley <3

Är ensam mestadels av dagarna men då får jag den egentid som jag behöver.
Idag har jag kollat på paranormal activity 1-2.
Första filmen va la mer cool än den andra.. men vetifan dedär med demoner...?
Tror de e man själv som skapar sina så kallade demoner som man sedan blandar in i olika sammahang.
Och att slänga i dörrar o andra saker finns de gott om teknik för i dagens läge så krävs mer direkta bevis för att jag ska tro de..  Men nekar inte till att jag faktiskt hoppade till lite i båda filmerna.. 
Imon får de la bli den 3e bara för man ska ha sett alla.. 

Imon blir de även tvättning..
mindre kul men va fan ska ju göras de med.

Låter livet stå lite stilla nu, behöver nog de.
Rätt som de e så vänder de o går framåt i rasande fart igen.
Lägg märket till ordet FRAMÅT. Det är den enda riktiningen som jag tillåter.. 
Fuck ångest o all sån skit.  Nu är jag jääävligt less på dedär. 
Ångestmonstret kan dra lååååååångt åt.... pipsvängen ^^

Nu blir de snart sängen..  Ska ju vakna strax efter 5 imon för att sen få somna om.. mihihi.. ^^
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0