Lättnad...

Även om min värld utsätts för orkaner, jordbävningar och andra katastrofer så viner det milda vindar mellan varven.
Idag är en sådan dag.
Krossades igår, och idag står jag rätt stadigt på jorden.
Lättat mitt samvete, tagit ett steg i rätt håll.
Sakta men säkert.

Trots att jag nu även kämpar för att inte bli mer äckligt förkyld än jag redan lyckats bli så klarar jag mig nog rätt bra.
Har en stadig pelare i mitt liv. EN pelare, gjord av titan.
Inget kan rubba den inte ens jag själv. 
Älskar dig! Du har aldrig låtit mig falla!



Och sååå idag är ingen vanlig dag för de e min bästaste systers födelsedag hurra hurra hurra!
Och som jag vet har hon redan hunnit shoppa snygga kläder, äta god mat och så ska hon o barnen på bio sen.. Skojja inte att man e avis! Men de verkar ju bli en mysig födelsedag hon får.
Grattis Zaggan! Löööööw ya! <3


För övrigt idag är de tvätt som gäller..  Känner INTE för det men men.. 
Ska la gå undan de med hoppas jag!
Och matlagning med, suck..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0