Kär...Lek?

Som vanligt ska jag inte kolla på film.
Speciellt inte om den handlar om kärlek.
Sätter alltid fart på så många tankar.
Dock denna filmen fick mig att tänka på mkt.
Att en vacker insida inte alltid bottnar i en vacker utsida.
Att kärleken bör grundas i hur personen är, i de vackra inom oss.
Inte på våra skal som vi inte alltid kan styra över.

Önskar fler kunde se igenom skalet för att finna kärlek och de vackra.

Dock ser folk med olika ögon.
De som är vackert och konst för mig kan vara lort o dynga för andra.
Min kropp har tagit emot mkt genom åren som gått.
Men kan den fortfarande ses som vacker?
Eller är min insida inte vacker nog?


Att vara kär är fan de svårtaste jag vet.  Fy fan.
Jag hatar verkligen känslan tills dess att den besvaras.
OM den besvaras...
Man mår inte bra av att vara kär för länge..
De gör en helt klart olycklig. 
Men besvaras den.. så ändrar hela världen färg, de kommer en våg genom hela kroppen och man flyger iväg till en annan värld.

En vacker film är iaf Beastly.
Den har en fin handling tycker jag. 

Lånad från Google.se




Dagen idag, vaknade lite sent.. Gjorde mig iordning och drog iväg på en promenix med syrran.
Fixade tid hos frissan och sen kom Tezz en sväng.. 
Nu har jag bara legat i soffan o kollat på film.
Underbart!
Snart kommer Göte o då blir de mat o mys o sängen tidigt :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0