Fästa blicken på målet...

De har varit sjukt jobbigt den senaste tiden. 
Har verkligen varit både jobbigt och sjukt skrämmande. 
Men nu har jag satt kurs rakt framåt.
Vet lite vad jag vill och med små små steg har jag börjat trampa åt rätt håll. 
Blir bättre för var dag, men de går inte fort.
Handlar om nårra minuter eller ngn timme som blir bättre varje dag.
Men de e la bättre än inget. 

Blivit lite promender med syrran vilket varit sjukt skönt. 
Dax för förändring igen.. Och kosta va de kosta vill!
Så som de e nu, som allt ser ut vill jag inte vara med om.
Vill inte leva i den världen mer. 

Tror detta kan komma att funka om jag inte stressar fram. 
Prata och inte gör saker som jag inte vill.. Så får de bli. 
Tur man har både dagböcker o bloggen så man kan få ut sig allt. 
För de e ju iaf nårra som följer denna bloggen..
Även om de sällan lämnas tassavtryck ;)

Ne fortsätta kolla på tv.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0