Skiter bara i o svara..?

Ah, känner jag att jag inte orkar svara så gör jag inte de.
Vet jag inte vad jag ska svara skiter jag i o svara istället.
Så e de bara. 

Finns liksom gränser även för mig. 
Nu står jag vid en korsning..
Försöker välja väg..
Spyr av all skit som händer med mig.  Att vara osäker är ngt jag hatar.
Trodde jag hade allt under kontroll men ack så fel man kan ha.. 

Kör på o se vart de bär av.
Saker o ting ska ändras iaf..  SÅ ÄR DET BARA!
Kan folk inte acceptera att jag e som jag e så fuck off. 
man måste kunna försöka förstå andra oxå o inte bara tänka på vad som e bäst för ens egen del..!

Snart kommer sötnöt till mig igen!
Får se vad denna dagen fylls med för skojj..
Matlagning iaf.. Jag skulle behöva komma utanför dörren en stund med.. 
men men..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0