Morr!

Lagom irriterad just nu.
Folk tror verkligen de kan slänga ur sig saker hur som. 
Jag är den jag är. De ord jag säger e SANNING och inget annat.
Om folk tolkar de på ngt annat sätt e de ta mej fan inte mitt jävla problem!
Helvete! Hur svårt ska de vara o tagga ner liksom.
Tro fan man blir anti o tvekar när de bara blir massa jävla konflikter.

Finns så sjukt många som vägrar försöka förstå hur JAG har de och har haft de. 
Fatta allt e inte så jävla självklart o enkelt för mig som de kanske e för andra!!!!
Inte konstigt man mår dåligt när folk bara e på en hela tiden. 
Kämpar för att orka klara var dag, väntar som en galning på en jävla samtalstid o ändå blir jag hackad på.
Fuck YOU säger jag bara då! Duger inte jag som jag är kan de fan va!

Så jävla äckligt trött på allt jävla tjaffsande nu!
Mitt dåliga mående som andra lyckas trycka fram påverkar folk som jag älskar som jag lever för.
De e fan inte rätt så GE FAN I MIG!!
Jag vill fortsätta göra fel om de nu e de..  För då kan jag göra de rätt.. 
Kanske tillomed kan göra saker rätt, massa saker!
Men inte fan kan jag de om folk ska påstå att jag inte talar sanning..
När folk inte vill se de jag säger.

Är sjukt ledsen just nu!
Nu tänker jag bara ge energi till de som förtjänar de. Varesig de e rätt eller fel!
De finns dem som älskar mig o lyssnar, försöker förstå min situation!
Love you sötbollar.
Tuula o Göte, ni är BÄST just nu! <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tuula

För alltid! Det vet du, gullet ! <3

2012-04-01 @ 18:21:16
URL: http://appetizer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0