Lista!

Hittade denna listan hos Tuula

Dagens datum: 1 April 2012

Dagens dag: Söndag.

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Abonnemang: Telenor.

Lyckonummer: 6.

Kanske bästa serien: Vampire diaries

Favoritlag: Inget.

Fotboll eller hockey: Hockey (om jag måste välja).

Favoritfärg: Lila

Jag skulle aldrig: säga aldrig

Sista inkomna samtalet: Från Rickard

Mitt andranamn: Rebecca.

Hatobjekt: Onödigt o hata..

Bästa mobilen: vetifan alla mina bara krånglar :P

Min högsta önskan: Att mitt liv ska ljusna o bli som jag önskar

Min hårfärg: Brun

Käraste vännen: Tänker inte välja en!

Ett ex: Vem av dem?

Mina tatueringar:Många sen om vissa e värda o kalla tatuering e ju en annan sak

Mitt hemland: Svergie.

Jag skrattar åt: massa

Dagens bästa: Att jag slipper vara ensam.

FavoritbloggerskaHum..?

Tv storlek: 28 tum tjockistv.

Silver eller guld: Silver

Favorit i big brother: Camilla

Sista inkomna smset: från John

Jag hatar: ångest

Jag med 1 ord: beroende

Favorit chipsen: lättsaltade

Dagens sämsta: ångest

Zlatan: Ingen kommentar.

Jag saknar: Alla nära som bor på fluffiga moln <3

Dagens middag: Köttgryta med ris

Svart eller vit: blir grått!

Bästa datamärket: Acer

Stökigt eller städat: Städat.

Favoritdjur: hundar.

Kaffe eller te? Båda

Godaste glassen: Magnum

Blond eller brunett: Brunett.

Favoritmärke på tränings sko: ???

Jag gråter åt: Allt o inget..

Chips eller godis: Godis.

Favorit årstid: Vår-sommar.

Rakat eller vildvuxet: Meh!.

Mest spelad låt just nu: Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego


Kommentarer
Postat av: Kalle

Denna tar jag av dig :)

2012-04-01 @ 23:10:51
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0