yeeey

Fy fan vilken skön dag de va igår.
Åkte hemifrån 11.40 o va hemma efter 21 ^^ Älskar verkligen att inte vara hemma.
Så igår vart de lite shopping på A6 med Tezz. Hitta nya skor för 99 kr ;) haha älskar billig shopping :P
Sen svansa vi runt lite, köpte smoothies och lite te osv.
Köpte även 3 nya böcker :P
Så när Tezz åkte till praktiken parkerade jag mig på ett fik och drack en latte o påbörjade en bok.
Satt nog i 1½ timme sen ringde Skonki o de va dax att åka ner till stan o fika med henne.
Blev en massa snack och när vi skulle gå mot bion hade jag turen att se ett vänlig ansikte jag inte sett på länge!
Blev att man snacka lite. Blev verkligen jätteglad! De är en människa som jag ALDRIG kommer glömma! Underbar liten prick ;)

Sen vart de iaf Biodax. Skratta o skämdes som fan, jävla film!
Sen avrundade vi med att köpa kvällsmat på maxi.

Va verkligen trött när jag kom hem. Va öm i fötterna efter nya skorna.
De e de värsta med nya skor, dom e så jävla hårda :O
Väl hemma blev de ett bad o en kopp te o lite tvspel sen va de bara o parkera sig i sängen med en bok en stund!

Idag e jag ÄCKLIGT trött!
Öm i hela kroppen, ojoj så gnällig ja e ^^
Blir lugnt idag! Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0