Wroom

Woow snacka om tajming.. vakna 2 min innan alarmet skulle ringa på mobilen.
Så slapp en del av de som inverkar på mitt underbara morronhumör.
Så va bara att gå upp o slå igång kaffe o klä på sig.
Satt o chilla sen ringde Tomsan.
Fika i stan står på schemat. Så har sminkat mig o ställt till frillan.

Nu är de bara att se till att man e redo att åka ^^
Va sagt att ses mellan 13-14 men fan orkar jag verkligen vänta så länge..?
E ju så trött så finns ju risk att jag vill lägga mig ner o då lär jag ju aldrig komma iväg... ^^

Får se hur de blir..  Ska i vilket fall bli skönt att komma iväg lite.. 
Palla sitta hemma o ruttna.. Ska ju bara reda ut dedär med att köpa bussbiljett över telefonen med.. hehe..
Kan ju bli intressant, men va inne o kolla o de verka inge vidare svårt.. Men jag kan ju göra små enkla saker till världsproblem så man vet ju aldrig.

Idag verkar de som att nya bloggen kommer komma igång och kanske tillomed bli länkad.
Men man vet ju aldrig.. Jag ska iaf skriva om mig själv o de ska Tuula med. Se om hon skulle göra ny header till den med då de bilderna vi valt inte gick ihop så bra..! Men kommer bli kanon till slut, de e jag säker..

Ne ringa brossan o se va han säger om vi ska bege oss snart eller om vi ska vänta..

Have a nice fucking day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0