Vändningen?

Verkar som att biverkningarna ge sig av och att jag kan börja leva igen.
Mår inte illa men äter ta mig fan som en häst ^^
Känner mig lite halvledsen inombords men de ger sig la med tiden de med.

Känns skönt som fan att slippa illamåendet, känner mig mer o mer som männsika..
Fast en väldrig trött människa.
Ja man kan ju absolut inte få allt man ber om, de e ju uppenbart.

Sitter o funderar på va man kan göra..
Så sjukt enormt uttråkad att de finns inte.
O gottesugen.. De e inge bra o va de eftersom jag vill vända mitt liv o börja träna o greje..
Men e ju inte där ännu så tills dess spelar de la ingen roll?

Börjar på säsong 2 på Vampire Diaries idag.
Kanske blir soffläge idag ändå.. Men de kan jag nog leva med.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0