Upp o ner..

Waah vet inte hur de står till idag.
Får panik på allt o inget..
Måste bort till affären, men kan knappt gå gör ont lite här o var..
Så mkt som snurrar i mitt lilla huvve så vet la snart varken ut eller in..

Min kropp o knopp håller på att ställa in sig på en förlust.
Vet att de kan ske när som... Pratat om de, gör så ont att prata om de..
Men va gör man?
Hatar att de inte finns ngn hjälp att få. Vrf måste vissa lämna oss?
Okej, det är tid kvar, de hemska har ännu inte skett men iaf. De gör faktiskt ont redan.
Jag vill inte detta, tror inte jag kommer klara av de. </3

vill reda ut allt nu, men de kommer aldrig hålla.. kanske... om jag.. eller ne.
Eller om... ne funkar inte heller... ja, så går tankarna..
Nu får de vara nog tycker ja. Över 8 år i denna helveteskamp har gått och de känns som att jag står där jag stod dag ett. De gör fortfarande lika ont... Men nu gör de inte alltid ont.. Finns dom som faktiskt lindrar det onda... Älskar er för de!

Tar det aldrig slut? Obotlig?
Vet vad som kan göra mig lite lycklig.. men hur lätt e de då?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0