Tunga ögon..

Guuud så trött jag är idag, knappt sovit inatt och den tiden jag "sov" är knappt nämnvärd.
Vaknade när jag rörde mig eller när katten rörde sig.
Men men, har ju knappast tider att passa ^^
Låg vaken rätt länge igår, och snackade med en goding.
Fattar inte hur man kan vara så lika.
Finns så mkt som binder oss samman.. Mådde sjukt bra igårkväll/natt iaf.

Idag, ja jag har typ legat på soffan helt död o halvsovit med katten på mig.
Kollat lite på film o sen hämtat kläder med :P
Mycket snygg och i FÄRG, rosa grejor.

Mycket nöjd måste jag säga.. Alltid uppiggande med lite kläder :)
Blir lugnt idag i vilket fall, ska försöka slå igång lite kaffe så man kanske vaknar lite.

Can´t stop thinking about you <3


Kommentarer
Postat av: Tuula

Håller tummarna för dig att det blir som du/ni önskar ;) Kärleken är en gudagåva :)



Önskar att man kunde få känna detta igen.. (inte för att jag glömt - but still)

2011-09-07 @ 16:11:59
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0